A " gecik"uralma százezrek felett

Tegnap egész jó kedvem lett amikor Simicskának bedurrant az agya. 
De ez mára elmúlt. Sőt még szerencsétlenebbnek érzem magam mint eddig. Ők harcolnak egymással a milliárdokért, úgy hogy közben letaposnak mindenkit magük körül. Mások nyomorából építik saját királyságukat. Úgy beszélnek száz millákról mintha az a világ természetes rendje volna. "kivásároltam és". Én nem is tudom mennyi az a pénz...De Ő vajon tudja mennyi az a 23000 FT. amit álláskeresési segély címen fogok jövőhéttől kapni? Ha az én fejem bedurran ha ki akarják húzni a talajt a lábam alól ( már ki húzták) akkor én mit tehetek? Esetleg én is "gecizhetek" És? Mi változik?                                                                                                                                                                  Több száz ezren a mindennapi megélhetésért harcolunk. Harcolunk a betevő falatért, harcolunk,hogy ki tudjuk fizetni a számlákat, harcolunk,hogy ki tudjuk fizetni a gyógyszereket ha szükség van rá. Harcolunk az életért! Ők a milliárdokért. És ha buknak is  talán akkor mi lesz? Kárpótolja valaki a kizsákmányolt embereket, a véres hétköznapokat? Szétlopták már az egész országot, a vagyon nagy része ki tudja hol van elmenekítve? Lesznek ők vesztesek valaha is? Vagy csak marad minden annyiban,hogy Ők a "gecik" és kész..